Maafkan diri ini

Tuesday, December 22, 2009

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.
Salam buat semua.
Puas saya membiarkan blog ini.Tanpa sebarang berita,tanpa secebis rasa untuk dikongsi.Bersalahkah? Ramai kenalan bertanya,bila mahu update n publish post? Saya tidak tahu sampai bila.Banyak yang ingin dikongsi.Masakan boleh dilupa pada nama itu- Kem Remaja Luqman.Ya Allah! KasihMu ku amat perlu.Saya bimbang dihanyuti dunia yang akan mati ini! Biarkan aku terus hidup dengan panduanMu.
Biar sampai selesa di akhirat. Cukup dulu mukadimah pertama,setelah hampir 4 bulan menyepi diri.
Tambahan: Saya pernah mahu meletakkan entri 3 bulan yg lepas,namun masalah internet yang tiba2 putus,harapan itu terus putus,tapi hingga ke hari ini ye?;-)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...