Test dulu

Thursday, November 27, 2008

Salam penuh hormat. Sudah lama laman sepi. Tidak dinafikan internet yang sudah lama malu untuk bertamu ke silvernet di rumah Perak agak membataskan ruang saya. Jadi,saya test posting dengan sony ericson saya yang medium agak tbatas untuk melayari dunia maya. :-) andai ada masa,sebolehnya saya cuba menggantikan posting2 istimewa. Namun banyak aulawiyat yg terpaksa didahulukan. Dan sekarang masa lebih mengekang, kesibukan lebih terasa dalam fatrah imtihan dan perpindahan ke rumah sementara,untuk ruang islah teratak Darul Ridzuan. Apapun moga dipermudahkan segala urusan. Dan saya masih kerisauan dalam menghadapi 5 soalan yang pasti....pasti dan tiada ragu padanya...tanzir dari AlKhaliq dalam kehanyutan anugerahnya...bisa diulasi nanti.
~ redha syukur tawakal~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...