ImTiHaN....ImTiHaN....ImTiHaN....

Saturday, May 12, 2007

Salam semua..moga dalam rahmat Allah...suka saya nak cerita imtihan syafawi baru-baru ni,memang di mesir ni lain sangat sistemnya,berbanding kat Malaysia..Periksa yang besar macam kecik je suasananya!exam syafawi kat kelas yang besar,orang lalu lalang,yang lawak,orang lain pun boleh tengok kita syafawi..Tapi kita memang kena kuat la,kalau yang tak biasa memang berat lah jugak!dengan suasana bising,baru nak lekat kat mana periksa,hari exam tu kira macam kita tawaf satu jamiah,nak cari kat mana periksa..Tapi itu yang BEST!!

1 comments:

canary said...

Your blog is very interesting.
Please, send me the photos of your pc tables.
We'll publish them all!
ciccidi@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...