Monday, September 10, 2007


SELAMAT HARI LAHIR

"Adik-adik, langkahmu harus dijaga..Pastikan ini langkah yang kau yakini penghujungnya.."


Dedikasi sepi tanpa nada dilagukan khas buat mereka yang tercinta.Maaf atas ketidaksempatan waktu yang makin menghimpit dan kian rasa tersepit, namun tidak adil untuk melupakan wajah-wajah penuh makna dalam hidup ini!..

Moga Allah merahmati kalian, dihari yang berbahagia, moga pertambahan usia ini dihayati penuh makna bersama kehadiran Ramadhan yang bakal memunculkan diri..

..***..

Selamat Hari Lahir buat yang tercinta :

Yang ke 54 tahun buat ~ Abah pada 12 September akan datang
Yang ke 17 tahun buat ~ Ashfa pada 8 September yang lepas
Yang ke 11 tahun buat ~ Ummi pada 24 September yang akan datang
Yang ke 8 tahun buat ~ A'idah pada 29 September yang akan datang

Ucapan buat yang tercinta :

Pada abah, moga tabah dalam meniti usia.Teruskan kerja-kerja dakwah yang sememangnya membaluti dirimu, moga sentiasa bersemangat dalam menuntut ilmu yang sudah menjadi pakaianmu...moga dikurniakan kesihatan yang kuat untuk melunaskan segala impian..dan moga bergelar gelaran datuk suatu hari nanti..:p Doakan anakmu di sini.

Buat Ashfa, wajahmu kini lebih seri dengan kematangan usiamu.kedewasaanmu kini menuntut kekuatan dalam menghadapi cabaran duniawi dan Malaysiawi buat remaja yang memang menakutkan..Moga persediaan untuk menghadapi SPM tak lama lagi seiring juga dengan persediaan untuk menempuh era kegemilangan remaja..
Jadikan Al-Quran dan As-Sunnah sebagai asas sandaran ye dik..ok, sayang kak pa!

Buat Ummi yang riang dan ceria sokmo..dah makin dan makin ayu nampak.Kuatkan semangat untuk belajar..rebut peluang belajar English elok-elok.Tak paham, kena tanya yang pakar.Yang penting semangat dan usaha.Lagi satu, jangan tinggal solat, lepas tu hafaz Quran banyak-banyak, buat elok-elok untuk UPKK, ok..sayang umi..!



Khas buat A'idah yang comel dan makin comel..adik dah besar, jangan buat perangai macam budak kecil lagi ye! Rajin-rajin belajar, tolong mak dan abah, jaga Ammar elok-elok.Nanti periksa, bagi dapat nombor satu ye..barulah jadi adik kesayangan..ok, rindu kat A'i.

..-..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...